Måndag

Godmorgon!
Insåg när jag vaknade idag att denna veckan är det ju faktiskt Varbergshoppet :D, vi åker ner på Torsdag och stannar tills på Söndag. Får bara hoppas på fint väder, så det inte blir som något tidigare år då det blev översvämning i uteboxarna och gräsbanan var pissdålig. Men fint väder tror jag nog allt att det blir!

Ska snart gå över till mormor och äta frukost med henne. Morfar jobbar hela veckan och hon ville därför så gärna så ha sällskap någon morgon sade hon. Har det verkligen lyx som har mina morföräldrar endast hundra meter härifrån gården!

Idag ska jag annars bara vara hemma och pyssla med hästarna. Mina två ska ridas och så ska jag rida min systers ponny Mackan :)
Kommentarer
Postat av: Emma-Nellie

DEt ska bli såå kul till helgen :D Tagga!

2013-07-15 | 11:11:57
URL: http://emmiewee.blogg.se
Postat av: Anonym

Ska också dit ;D

2013-07-15 | 11:29:55
URL: http://zofiaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0