My day och lite till

Godkväll bloggen! :) Precis som Bella nämnde i ett inlägg tidigare kommer det ske lite förändringar inom en ganska snar framtid här på bloggen, om allt går som det ska det vill säga. Därför har vi som sagt legat lite lågt med bloggandet, dock kan jag inte påstå att ni missat så mycket.. Men nu har bloggsuget kommit tillbaka igen och jag kommer numera uppdatera här som vanligt igen fram tills det sker lite förändringar (troligtvis)... 
 
Jag jobbar som vanligt nästan varje dag och när jag är ledig försöker jag umgås med min pojkvän så mycket som möjligt. Så idag var jag och han ute på en mini mini roadtrip, första stoppet blev vid en sjö där jag tog årets första dopp, sedan åkte vi vidare mot Bovall och promenerade längst med havet med en glass i ena handen och Pepper i den andra handen, mysigt men kletigt  ;) Allt rullar även på bra med hästarna, har en tävling inplanerad med Brent räkanhoppet torsdag vecka 29. Hoppas mitt öga kan bli bättre med för att se tydligt kan ju vara ett plus på många sätt. Men längtar verkligen till detta, vi har ju inte tävlat på snart 4 månader på grund utav skador.. Men nu är vi förhoppningsvis på G :) Tänkte skriva ett eget inlägg om hur det ligger till med hästarna senare.. 
 
Brent var inte alls sugen på att bli fotad idag, jobbigt och vara blogghäst..;)
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Emelie Petersson

Vilken härlig blogg ni har :-)

2013-07-07 | 14:44:50
URL: http://syrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0