Natti natti

Godkväll(natt) allihopa! Nu är allt putsat inför i morgon, dock bär jag ut allt innan vi åker imorgon.. Blir tidig uppstigning imorgon då vi åker 06.45 hemifrån.

Vi ska alltså åka och tävla i Strömstad (räkanhoppet). Vi är bara anmälda till 1meter, men efteranmäler kanske till 1,10meter beroende på hur det känns. Vi har ju som sagt inte tävlat på 4 månader och endast hoppat en gång på de tre senaste månaderna, så det kan gå hur som helst.. Men vi hoppas på det bästa som alltid!

Hann tyvärr inte blogga ordentligt idag, endast några få inlägg från mobilen. Men förhoppningsvis får jag lite nytt material imorgon som jag kan visa er.

Men nu ska jag gå och lägga mig så jag får några timmars sömn i alla fall. Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0