Nattinatt

Hej gosingar :D  Värst vad dagen gått fort idag, kom inte in förrens nu! 
Har hållt på och fixat i stallet hela dagen, eller ända sedan 12-tiden i alla fall. Började lite smått och fixade ihop hemmaträns, putsade också allting vilket inte var tänkt egentligen. Blev sedan så frustrerad över hur mycket saker vi hade liggandes i sadelkammaren så slängde ut massa skit, boots, benskydd m.m. Vi har samlat på oss oändligt med utrustning och bokstavligen talat skit under alla åren, så var verkligen behövligt att få bort lite. Vet inte hur jag kom på idéen sedan att möblera om krokarna i hela stallet... Men blev ett redigt velande med hur jag ville ha krokarna uppsatta för att alla träns, grimskaft, grimmor osv. skulle få plats. Insåg nu på kvällen hur länge jag faktiskt hållt på och donat i stallet idag, så lade skruvåtdragaren (min nya bästavän) åt sidan och har nu dunstat i sängen. 

Har SÅ mycket att göra imorgon innan vi åker till Varberg, eller rättare sagt innan jag åker till Åsa/Frillesås för ett stopp innan jag landar på tävlingsplatsen. Men först ska man hinna lägga sig också innan morgondagen börjar. Så nu blir det PLL :), håller på och ser om alla säsonger eftersom det är så långt mellan varje nytt avsnitt släpps. Är så beroende av serien och kan därför kolla om avsnitt för avsnitt gång på gång. Tröttnar aldrig!
 
Hörs mera imorgon, då kommer bland annat film+bilder från igår. Godnattis ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0