Ni är fina ni!

Jösses, statistiken var nästan uppe i 4000+ igår, vilket är besöksrekord och nästan tio gånger så mera än vad vi brukar ha dagligen! Det är inte så dumt det! Ponnysanning hade länkat mig (bloggen) under gårdagen, och det är många som hittat hit genom den vägen. Därför vill jag förtydliga inlägget om Wilma - Jag vet vart hon finns, jag vet vem som äger henne, och jag kan nog vara helt lugn över att hon har det bra. Så då slipper ni kolla upp vart hon är nu i onödan, även om ni bara vill hjälpa till. Men tusen tack till alla er som skrivit så värmande ord här och utöver bloggen! ♥

Jätteroligt att ni hittat hit i alla fall! Jag och Sara hoppas att några utav er har kommit för att stanna, och vi lovar att bjuda er på smaskiga inlägg i framtiden. Men först måste vi bara strukturera upp alla planer kring bloggen innan vi kör igång igen till 100% :)
Kommentarer
Postat av: Ebba

Första gången jag kollade in eran blogg idag och jag är verkligen här för och stanna! Underbar blogg ju! Ska lägga till den på hemskärmen på mobilen bland andra kända bloggare. Älskar er redan

2013-07-06 | 22:39:41
Postat av: Anonym

OMG den nya ägaren har ju typ försört wilma, kolla hennse blogg liksom, hon har ingen hals kvar? shit...

2013-07-07 | 13:23:38
Postat av: GossipGuy

Instagrams största stjärna helt naken - endast på GossipGuy.se

2013-07-07 | 14:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0