On the road

Nu är hästbussen och husvagnen fullpackade och vi rullar mot Varberg. Jag blir dock snart avsläppt i Åsa hos min vän Elin för att jag ska rida hennes storhäst, så kör hon ner mig till tävlingsplatsen senare ikväll. Har inte så mycket att göra där nere idag ändå eftersom tävlingarna inte börjar förrens imorgon, så passar därför på att besöka min saknade vän när jag likaväl har vägarna förbi ♥
 
Om jag inte varit tillräckligt tydlig med det så ska jag inte hoppa någon detta Varbergshoppet. Har ju ingen jag kan delta med... Jättetråkigt då jag hoppat där fyra år i rad. Men ska ändå bli kul att vara med nere i år och bara hjälpa min syster som har två ponnysar med sig! 
Kommentarer
Postat av: emma fors

Gud vilka söta transportskydd!! vart kan man hitta dom? :)

2013-07-19 | 22:21:30
URL: http://forzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0