Onsdag

Godmorgon allihopa! Jag har precis kommit in från stallet efter att ha ridit Brent i morgon solen. Säger bara jisses vad varmt det är ute redan nu.. Brent var fin men i slutet blev han lite okoncentrerad då han höll koll på kossorna för mycket.. ;) men det avslutades bra i vilket fall. Nu ska jag göra mig iordning för om 1h åker jag till bussen och sedan jobbar jag 12-20.15 idag.

Imorgon är det tävling i Strömstad, så ikväll när jag kommer hem blir det packning och putsning som gäller. Måste nog damma av min utrustning som inte blivit använd på 3-4 månader ;) Brent ska även badas men får se om vi gör det ikväll eller om mamma gör det själv under dagen.

Något speciellt ni undrar över eller skulle vilja se bilder från, tex mina förberedelser ikväll osv..? :D

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0