På plats i Malmö

Nu är vi framme i Malmö sedan en timma tillbaka. Vi har både hunnit med att cecka in, tagit en promenad med Pepper (som fick en egen goodiebag av hotellet, lyxigt ;)), köpt godis och nu sitter vi på hotell rummet igen med tv:n, mobilerna och datorn i högsta hugg.
 
Imorgon blir det tidig uppstigning så vi borde inte lägga oss allt för sent idag.. Jag kommer få gå upp runt halv sju för att duscha innan frukosten 07.00 efter det bär det av mot falsterbo. Vi kan ju hoppas på fint väder = sol, så jag kan ta med mig kameran och kanske lyckas få lite färg på mina vita ben ;) Dessutom blir nog uppdateringen roligare här med lite färska bilder! Något speciellt ni vill att jag fotar under falsterbo? Kommer även gå med Bella större delen utav dagen verkar det som.. ;)
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0