Runsten Village Ungdoms Grand Prix

Som jag nämnde befann vi oss på mässan strax efter nio tiden då den öppnar. Gick då runt en liten stund och tittade samt shoppade ett schabrak innan vi begav oss mot läktaren.
 
10.00 började Runsten Village Ungdoms Grand Prix där vi kände igen en del ryttare som startade. Det var bedömning A:0 men storhästarna red ganska fegt för min smak, jag vill ha lite mer action haha ;) Men sedan var inte banan byggd så att man kunde välja snävare vägar utan det var mest galoppsträckor (vilket jag tycker är tråkigare att se på).. I vilket fall vann Victoria Wallenstam med den fina hingsten Capitano Paul Z som jag tycker är så fin och härlig. Jag var även på plats i scandinavium tidigare iår när hon vann med hingsten där och ekipaget var inte sämre nu. 

Blandade bilder från  Runsten Village Ungdoms Grand Prix
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Paulina

Bästa grannen! :)

2013-07-10 | 23:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0