Tisdag

Hej allihopa! Idag är det jobb som står på schemat mellan 11-20.15 och ikväll kommer även min pojkvän hem till mig. Troligtvis får jag gå ut och rida Brent en sväng när jag kommer hem och imorgon blir det troligtvis lite hoppning. På söndag är det tävling igen :)
 
Imorgon bär det även av mot sjukhuset och då får vi veta om det blir operation med en gång eller om det måste göra den större operationen. Om det blir den större operationen får jag då får jag nog vänta lite till. 
 
Hörs senare (om internet vill sammarbeta hemma det vill säga) :)
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Linda

Vad ni bloggar flitigt! Tittar in här lite då och då :)

2013-07-31 | 10:40:08
URL: http://thalinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0