18 juni

Godmorgon, eller god dag nu rättare sagt! :)
Hade tänkt att slänga upp en inlägg tidigt imorse, men så fungerade inte mitt internet på mobilen så det blev inget med det. Kom precis tillbaka hem efter att varit och ätit frukost med mormor ♥

Gick upp halv åtta idag och gick med en gång ut till stallet för att rida min systers ena C-ponny, Mackan. Blev inget intensivt pass, mestadels skritt och trav. Han blir så jäkla taggad när man rider ut, så lade all fokus på att få honom lugn i huvudet och jobba i en lägre form. Men han var duktig, pigg såklart, men han accepterade handen bättre än innan. Rider han inte så ofta, och han är ganska svår att hitta knapparna på, så får vara nöjd med att det fungerar såpass bra ändå när jag rider honom. Även om vi inte passar ihop ett dugg tillsammans egentligen ;)
Nu ska jag till tandläkaren och därefter har jag två körlektioner, även två ponnyer till att rida när jag kommit hem igen! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0