20 juni

Idag välkomnar jag min lillasyster hem från sitt konfirmationsläger som hållt hus i Danmark! Vilket betyder att mitt sommarlov börjar lite smått nu när jag inte behöver ta hand om hennes ponnysar också.
Jag har nu även tre dagar ledigt från intensivkursen, sedan börjar hårdträningen ordentligt på måndag och fortsätter tills fredagen. I kursen ingick 19 körlektioner, jag har haft 5 st än så länge, och vi har redan kommit väldigt långt i momentboken. Så förhoppningsvis har jag körkortet inom snar framtid om jag fortsätter utvecklas i samma takt!

Har endast ridit Celine och Mackan idag. Lina ville rida Astrid nu när hon kom hem, och Kiara blev riden utav Izabella.
Celine verkar trivas bra här och hon sköter sig väldigt bra. Hon blir bara lite envis ibland på skogs/grusvägen och dummar sig, men annars är det inga problem. Ska hoppa henne i helgen, och jag lovar film eller bilder! Är lika förväntansfull över att hoppa henne som ni säkert är för att få se bilder in action och film på henne :)
Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill du undvika överhoppningar så kan du lägga ner hinderna till bommar och trava över första gången, sen är det bara att höja upp till vilken höjd ni nu ska hoppa :-D Ska bli jätteroligt att se film och bilder sen, håller tummarna att det går bra för er och att ni kommer trivas lika bra ihop i hoppningen nu som ni gjorde under det där ridpasset i höstas!

2013-06-20 | 22:48:32
URL: http://svanholts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0