Askim imorgon

Imorgon är det tävling som gäller, ska till Askim och hoppa på deras underbara gräsbana! Jag vet, jag vet, jag har sagt så många gånger att "jag ska aldrig mer tävla Kiara" - Men det går inte att låta bli! Jag vill så gärna ut på banorna med henne och visa hur jävla grym hon faktiskt kan vara!

Så vi hoppar en L:C imorgon. Hon känns hur fräsch som helst nu, även om hennes mage väger x-antal kilo mera än vad den ska göra så har hon gått bra alla de gånger jag ridit henne den senaste veckan. Får hoppas att hon taggar lika mycket (gärna mera) till tävlingen som jag gjort hela veckan!

Vilken outfit tycker ni vi ska ha? Exempel som vi haft de två senaste tävlingarna...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0