Falsterbo horse show 2013

Nu är det inte jättelångt kvar tills falsterbo horse show drar igång igen (6-14 juli) :D
 
Jag kommer befinna mig nere i Skåne 9-11 juli, åker dit på tisdag kväll och checkar in på hotell, går på falsterbo på onsdagen och åker hem på torsdagen (går kanske en stund på falsterbo på torsdagen med). Jag jobbar alla andra dagar så därför får vi ta en liten snabb roadtrip dit ner de två dagar som jag är ledig. 
 
Jag har inte kommit på någon direkt shoppinglista och ärligt talat har jag det mesta som jag behöver, men självklart kan man önska sig mer. Till exempel skulle ett par bruna parlanti inte suttit helt fel ;) Annars är det hemma ridbyxor, hemma träns och så vidare som behövs..
 
Ska ni till falsterbo, vilka dagar i sånna fall, någon planerad shopping? :D
 
förra årets shopping
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0