Härlig dag!

Denna dagen skulle ha varit min stressigaste dag denna veckan, men ingenting har riktigt gått som det skulle - Och tur det kan jag känna! Skulle inte varit klar förrens midnatt med allting i sådana fall.
 
Det började med att teorilektionen blev inställd efter mina körlektioner (som för övrigt gick väldigt bra faktiskt!), så då åkte jag hem istället för att stanna kvar tills halv 7-tiden. Jättebra tänkte jag då, då skulle jag få mer tid till att rida. Men Celine hade tappat två skor, ena fram, och jag vill inte rida utan en framsko då hon ömmar utan skor fram. Så hon fick en vilodag idag. Skulle även ridit min systers nya D-ponny, Astrid, men hon hade lyckats få ett sår på bakbenet och var svullen. Så ingen ridning för hennes del heller. Blev helt plötsligt bara en häst riden idag med andra ord, istället för tre som planerat.
 
Men "tack vare" detta hann jag träffa mina kära vän och klasskamrat Emma en stund nu under kvällen. Vi hade en härlig pratstund och pratade ikapp allt vi missat under knappt en veckas sommarlov, och jag fick en oplanerad middag ♥

Dessutom har vädret varit kanon hela dagen. Blev ändå en rätt bra dag med andra ord, även om ingenting egentligen gick som det skulle!
Kommentarer
Postat av: Emma F

Det var jätte kul att se dig också Bella! ❤

2013-06-19 | 23:40:57
Postat av: Andrietta Svärdh

Fin blogg!
Mysiga bilder :)

2013-06-21 | 09:24:58
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0