Intensivkurs + 5 hästar

Halloj, gött med sommarlov va?! 
Har fullspäckade dagar denna veckan. Min syster är på konfimationsläger i Danmark och har överlämnat sina tre ponnysar till mig... För jag har ju bara två själv, så tre till är ingen big deal. Tar bara ett par timmar extra i stallet varje dag nu ;) 

På detta har jag även körlektioner och teori-plugg varje dag, för nu har min intensivkurs för körkortet dragit igång. Var HUR nervös som helst över att behöva köra med någon annan än mamma och pappa, en helt okänd människa liksom. Men det gick bra idag på första körlektionen, även om jag inte kört så mycket och aldrig kört en annan bil än våran v70 så tyckte han jag var duktig. Tur det, han tyckte inte jag behövde oroa mig!

Jag har haft jätteont i huvudet ett par timmar nu och jag har inte gjort någonting, vet inte vart den kommer ifrån. Gör verkligen sjukt ont, och värktabletterna hjälper knappt. Så har därför försökt att undvika datan, men kunde inte hålla mig ifrån att blogga nu. Får så dåligt samvete när jag bloggar dåligt. Tänkte bara hälsa hej och skriva av mig lite ♥

Saknar lilla prinsen... 
Kommentarer
Postat av: Johanna - www.wistens.blogg.se

Gud vilken fin design å vilka fina bilder, å vad bra du skriver dina inlägg!! Superbra blogg! :)

2013-06-19 | 12:38:23
URL: http://www.wistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0