Klockan blev mycket...

Kände att det var på tiden att jag äntligen kom in nu efter en lång dag med ridning hit och dit och körande till bilskolan fram och tillbaka! Det jobbiga är att jag går på intensivutbildningen för körkortet i Partille, vilket ligger en bit härifrån och med buss/tåg dit tar ca 50 minuter, vilket är lite för lång tid. Så mamma och pappa kör mig dit och hämtar mig varje gång... Schemat är lite hej svejs också, har körlektion på morgonen och teorikurs på kvällarna, så måste åka hem emellanåt varje gång.

Idag har jag i alla fall hunnit med och rida tre glada ponnysar. Åkte hem och red Mackan mellan min körlektion och teorilektion, och när jag väl hade kommit hem från den otroligt långa teorin red jag Celine och Astrid. Lill-pojken var lika pigg som vanligt, Celine skötte sig exemplariskt hela ridturen och Astrid var så duktig så och tyckte det var kul att få springa idag eftersom hon vilade igår. 
Nu är det dags för sängen, och klockan ställs på 07:30 till morgonen. Ska rida en ponny innan jag ska iväg och äta frukost med mormor och morfar (för tredje dagen i rad ♥).

Lovar bättre bloggning imorgon. Godnatt kära läsare!
Kommentarer
Postat av: Matilda

Snälla päron! Själv fick man åka över en timme buss/tåg efter jobbet till bilskolan

2013-06-19 | 23:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0