Midsommar

Godmorgon bloggen och glad midsommar allihopa!

Jag sitter just nu på bussen som luktar rabarberpaj hela den (mitt fel) på väg till jobbet. Börjar inte förens 09.45 men det går så dåligt med bussar en dag som denna. Men jag passar på och duscha samt göra mig iordning på jobbet för att fördriva tiden. Mina planer eftermiddag/ikväll blir att åka till min pojkvän i Göteborg och troligtvis grilla med hans kompisar.

Allt med hästarna går också bra. Jag longerade Ådi för första gången igår och han var väldigt duktig, vet inte om han har blivit det förr eller ej. Red även Brent vilket jag knappt gjort på några månader och gud var härligt det var att sitta på honom igen. Brent och även Frankie är nog de två hästarna som varit lite extra speciella för mig genom åren..

Annars händer det inte så mycket mer just nu. Har fått en ny tid på ögonkliniken i slutet utav juli och en operation kommer bli av inom några månader. Annars är jag även stammis hos tandläkaren haha.. Inte så intressanta saker med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Malin

Glad midsommar! :)

2013-06-21 | 09:55:46
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0