Mot Jönköping - Vaggeryd

Hoppas ni alla får en bra och härlig midsommar! Vädret är inte riktigt på vår sida i vårat kära land idag, men midsommarafton brukar ju faktiskt ha regn - Så vad är en midsommar utan grått väder och regn? ;)
 
Jag själv sitter nu på första bussen, från Landvetter mot Göteborg, och ska sedan hoppa på tåget mot JÖNKÖPING. Hur ska jag lyckas komma dit känner jag? Hoppas tåget går raka vägen bara och inte blir försenat eller så. I Jönköping hoppar jag av tåget och beger mig till Vaggeryd. Så det blir spännande det här, se om allt går som planerat! Har i alla fall laddat upp med Spotify + Sex & the city avsnitt på min lilla bloggdator (som jag tyvärr inte har med något internet till).
 
Ha en bra dag nu allihopa! ♥♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0