Sommarlov!

God kväll på er! 
Första sommarlovsdagen för mig idag, och jag kan även tillägga att detta är mitt sista sommarlov för gymnasietiden. Tiden går verkligen FÖR fort! Tänk att jag har tagit studenten om ett år...

Städade ur mitt rum på skolan igår och packade ihop de sista hästsakerna som inte fick följa med hem förra veckan samtidigt som Obelix åkte hem innan tävlingen. Var totalt fem proppfulla höpåsar med diverse saker med ett innehåll runt 50kg. Hade så mycket att ta hem igår att jag själv inte ens fick plats i bilen! Så mamma fick komma tillbaka en extra vända efter att ha packat ur alla saker hemma och sedan fylla på med det sista och mig.

Har ägnat hela dagen till att packa upp mina saker, och har till och med orkat rensa ur garderoben. Fixat iordning mina bilder också, bytt ramar och hängt upp dom på bästa sätt. Dock ska vi tapetsera om mitt rum nästa vecka så dom måste ändå komma ner igen då. Har bilder på Kiara, Wilma och Obelix ♥
Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Nathalie

Vääälidgt fin blogg :)

2013-06-14 | 21:38:53
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0