Brent hoppträning 27/3 - Film

Här är en liten film från hoppträningen i Onsdags.
 
I Onsdags var det hoppträning på schemat igen. Det var första gången som jag tränade på det tredelade i apple mouth bettet och så bytte jag till vanlig nosgrimma istället för remonten. Brent kändes väldigt fin och skötte sig under hela träningen, blev dock två stopp på våghindret med vattenmatta (tittade och var fjantig) och ett stopp i trekombinationen som var mitt fel. Men känslan var bra under hela träningen även om jag inte alltid hänger med i hans språng. Glömde även mina mini-sporrar så det ser ut som om att han backar av väldigt mycket dock inget jag kände av så mycket.  Vi eller rättare jag gjorde även ett framsteg under träningen.. Jag gillar inte trippelbarr och särskilt inte med Brent då jag inte vågar lita på honom fullt ut än sedan kraschen. Men på träningen vågade jag faktiskt rida på mot den och satt inte och backade av vilket var ett plus.
 
Första klippet är det väldigt dålig kvalite på, men blir bättre på nästa klipp...
Kommentarer
Postat av: Marlene

Fin blogg! Ha en bra kväll :)

2013-03-29 | 22:29:14
URL: http://nattstad.se/marl3n3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0