Glad påsk!

Visst är det idag det är riktiga påsk och då man ska önska alla en "glad påsk"? I vilket fall, om jag är sen eller tidig med att säga det - GLAD PÅSK! :D

Gick upp tidigt även idag för att släppa ut mina pållar, men det hade mamma redan hunnit med att göra när jag vaknade vid halv åtta. Men skönt ändå att gå upp tidigt i alla fall, och inte sova bort hela dagen som är lätt hänt på lov. Så har hunnit med lite allt möjligt trots allt idag, bland annat red jag Obelix innan lunch.
Ska ut och rida Kiara nu och efter det putsa utrustning och packa in mina tävlingsgrejer fär imorgon in i hästbussen.

Vill ni ha bloppis igen? Söker ni något speciellt så lämna en kommentar, så kollar jag efter det och i sådana fall lägger jag ut det. Har även jättemånga schabrak jag tröttnat på och gärna skulle vilja byta mot andra fina schabrak. Så har ni någon gång sett något fint schabrak jag ridit med och vill byta mot så länka det inlägget! :)
Kommentarer
Postat av: Hanna

fina schabrak är altid kul :D

2013-03-30 | 19:08:26
URL: http://thirtyeight.blo.gg
Postat av: -

Kan inte du fota din hästbuss inuti och utan på? Och typ stallet osv? Gärna där du går i skolan oxå.;)

Älskar eran blogg.<3

2013-03-31 | 18:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0