Gula hästar in my ♥

Smälter varje gång jag ser min prinsessa, och jag blir lika glad varje gång jag rider henne ♥ Stod och borsta henne länge förut och friserade hennes extremt långa hovskägg och man. Hon har fått sådan underbar färg nu också, nu börjar hennes prickar synas mera när hennes fluffig vinterpäls är borta. Tog sedan en barbackatur runt om våra stora, gröna ängar med gräs som gick ovanför mina fötter. Galopperade längst kanterna och bara njöt på min favorithästs rygg!
Nästa år när jag ska köpa storhäst ska jag göra allt för att hitta en GUL häst. Ska fråga varenda ägare till en gul häst om de kan tänka sig att sälja sin häst, om det mot förmodan inte skulle vara en tjock och seg häst som jag inte kan ha att tävla med. För ja, jag ska ha en tävlingshäst, inte en fjordning och ha till körning.

En gul storhäst som kan hoppa är verkligen min drömhäst. Vill absolut inte ha en helbrun häst utan täcken, är den inte gul ska den i alla fall ha bläs eller höga strumpor - Helst både och i sådana fall! Kommer vänta på att den perfekta storhästen ska dyka upp! Men tyvärr vet jag redan nu att den prickfria hästen till ett superpris inte kommer finnas, too bad for me...
Kommentarer
Postat av: Jenni

http://www.palomino.se/document.htm?doc=132784

:)

2013-06-02 | 09:14:59
Postat av: Ellinor

http://www.palomino.se/document.htm?doc=132784 - Hade inte den passat då? :)

2013-06-02 | 10:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0