svar på era frågor

Evelina om Biljetter m.m:
Hur kom det sig att du fick tävla i Globen ?:) kavlade du in ?)

Svar:
Jag anmälde mig till cupen stockholm torphy som jag sedan kvalade in till. Jag kvalade genom att jag kom andraplacerad i finalen på riksmästerskapet. Där var det alltså de två bästa på varje höjd(1,10,1,20 och 1,30) som kvalade direkt till globen. De två bästa från varje distrirkt (som var anmälda till cupen) har också kvalat till globen. Vi är sammanlagt 12 som hoppar i semifinalen och 6 går vidare till finalen.

Julia om Godnatt ♥:
Vad ska ni ha för outfit?

Svar:
Det har jag också funderat över. Tror vi skulle få schabrak och något klädesplagg från hööks som vi skulle använda. Men vet ju inte vad vi kommer få, så kommer ju ta med schabrak, mina tävlingskläder osv ändå. Kan kanske fota det i eftermiddag.
 
Josefin om Godnatt ♥:
Snälla kan du ta kort på mässan???? Jättegärns om du ser några soft up! Vore jättekul & till stor hjälp då ja ska försöka guida en kompis vilka hon ska köpa å då kan hon bara kolla här :)!!! Gärna bilder "backstage" oxå! Lycka till med allt nu :D!!!!

Svar:
Det kan jag försöka göra. Ska jag ta kort på affären som har soft up, vilken färg? Ska försöka fota så mycket jag kan. :)

Sandra  Godnatt ♥:
Vilken av dagarna är det du tävlar? :D

Svar: 
Vi hoppar semifinalen på torsdagen och sedan om vi går vidare till finalen hoppar vi på fredagen också :)

Alexandra om Svar på kommentarer :):
Hello,a question to ´bouth of you.Have you any brothers or sisters,if tell abut them I wan't to no :)
I'm from sweden but I can't write on swedish but I can understand so you can write on swedish
Love Alexandra

Svar:
Har tagit upp detta förut, men skriver det lite kort igen.
Jag har en lillebror på 14 år vid namn Pontus. På sin fritid tränar han innebandy, kör cross/fyrhjuling, sitter vid datorn eller cyklar. Så det var lite kort om honom, fråga om du undrar något speciellt :)
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Spelar ingen roll vilken färg bara ta kort på självs stigbyglarna om de finns på tex charlies!! Jättekul me kort från mässan man får sån insperation å shoppinglust ;)



Tkr btw du ska ha ett stilrent blått tex Anna scarpsti schabrak me kanske vit passpoal, de matchar ju din utrustning! :) men vi får säkert schabrak :)

2011-11-22 | 16:37:56
Postat av: Julia

Håller tummarna för er i Globen! Kan inte ni lägga upp era favorit-outfits som ni har? Alltså på er ihop med häst.

2011-11-23 | 00:43:09
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0