Tack, tack!

victoria om Lunch break for me:
hur kom det till att ni (isabella och sara) bestämde att ha bloggen tillsammans;)
P.S. Älskar den <33 finns ingen bättre blogg :)


Tack för dina fina ord om bloggen. Det är jättekul att höra ska ni veta!

Från början hade jag min egna privata blogg, men efter ett tag bestämde jag mig för att hitta en bloggpartner.
Då efter att jag skrivit ut att jag ville starta en blogg med en till person så frågade Sara om jag ville starta med henne. Och jag sa ju självklart Ja till den bra ideen!
Ni vet ju vid detta laget hur grymt duktig tjejen är, både inom ridningen och bloggningen! Tror inte det kunde blitt bättre :) ♥

Tillsammans siktar vi nu mot högre mål inom bloggvärlden, och hoppas att ni är med oss genom utvecklingen.
En förändring av designen, samt headern, är påväg. Och inom kort startar en spännande bloggtävling som jag lovar att ni flesta inte vill missa!

Tack till alla er som läser bloggen och tar er tid att kommentera inläggen.
Utan er hade vi inte varit där vi är idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0