Ändrade TR-regler!


Från och med 1 juni (?) 2011 var man tvungen att ha genomfört en helt felfri runda i L:A (+5), från och med regional status på tävling, för att få räkna med en runda som kval inför MSV:B.
Alltså vid L:A bed.A:0/A:0 behövde du vara felfri genom hela grundomgången OCH hela omhoppningen. Innan denna kval-regel kom var man endast tvungen att gå felfritt i grundomgången, vid bed.A:0/A:0, för att få räkna med en kval-runda inför MSV:B.

För att få starta MSV:B måste man ha 3 felfria kval-rundor, vilket från och med dessa ändringar betytt att man ska ha varit felfri en hel runda.

MEN NU
har de ändrat tillbaka dessa regler i TR, och för att kvala MSV:B behöver man endast ha 3 felfria GRUNDOMGÅNGAR!
Vilket betyder - ATT JAG FÅR RÄKNA MED MIN FELFRIA GRUNDOMGÅNG I GREVAGÅRDEN, trots att jag ramlade av på näst sista hindret i fas.2!!! :D

3:06 - för att se våran kval-runda + min avfallning ;)
Kommentarer
Postat av: Fanny K

Gilla

2011-12-28 | 23:53:40
URL: http://fannykargede.blogg.se/
Postat av: Sofia

Är det verkligen riktigt ang kvalificerings bestämmelser som du skriver?, det står ju fortfarande under mom 374 vid bedömning av 2 faser skall båda faser vara felfria för kvalificering jag fattar inte riktigt dom nya reglerna

2012-01-02 | 11:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0