Blogg-helg?

Jisses vad snabba veckorna går nu! Snart är det ju lov igen! ;)

Jag har såå ont i mina knän just nu :( Men ska försöka rida Kiara sen, för hon har stått så mycket. Så Wilma får vila idag, vilket jag inte är så positiv till för vi ska på hoppträning imon, och jag vill helst inte åka in i väggen bara för att hästen är för pigg .. Men jag tror att allt blir bra om bara jag håller mig lugn. Får hoppas på det bästa iallafall! :)

Tänkte även ha en riktig blogg-helg med massa inlägg! Fast då måste ni komma med förslag! Annars blir det inget med det ;)

Kommentarer
Postat av: josefine bohm (a)

skriv utvärderingar på ställen där ni brukar träna/tävla? eller skriv vad som kommer att hända innom dom närmaste veckorna och nästa tävling? :D <3

2011-01-28 | 19:00:53
URL: http://treryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0