Hoppträningen!

Hoppträningen med Wilma gick jättebra! =)
Hon var hur lugn som helst, och gjorde det hon skulle. Lena, min tränare, sa att vi kommer göra mycket lydnasövningar och sånt, så vi kommer inte hoppa så högt nu i början på terminen. Eftersom de flesta hästarna har haft vila, så börjar vi från ruta ett nu med hoppningen - lydnad.

Lena tyckte att Wilma var i fin form, men hon gillar att dra sig till höger och tar i mera med högersidan över hinderna. Men det sa hon att det kommer fixas efter några träningar. Inget jag direkt behöver tänka på :)



Kommentarer
Postat av: josefine

Svettas du inte i din kingsland-dunis? =O Jag dör i min... haha. Kan knappt ha den när det är kallt ute.

2011-01-29 | 13:33:23
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0