Behöver någons hjälp!

Idag ska jag ta tag i allt det jag hade velat ha publicerat på bloggen!
Har ni även egna förslag så uppfyller jag dom så gott jag kan =)

Har även ett problem som jag tror att någon, säkert flera av er, kan hjälpa mig med.
Mitt nedladdningsprogram för delvis musik funkar inte, så därför har jag inget ljud att lägga till i filmen från Varberg.
Är det någon av er som har någon av följande låtar nedanför så blir jag jätteglad om jag kunde få någon skickad via msn, [email protected] ♥

♣ Crazy Beautiful Life
♣ Ju Mer Dom Spottar
♣ Don't Stop The Party
♣ I Wanna Go
♣ Rain Over Me


Kommentarer
Postat av: Emma

Laddar ner min musik på tigow.com, funkar super!

2011-07-30 | 19:43:30
URL: http://cavaliers.blogg.se/
Postat av: josefin

hur fick du sån bra hoppsits? du sitter sjukt bra! btw tycker du aldrig hindrena känns höga? numera tkr jag 1 m är skyyyhögt efter att ha ridit mest dressyr senaste året, ngt tips? skittråkigt när man blivit feg på höjder ju :(

2011-08-03 | 00:15:36
URL: http://ledner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0