Dagens köp!

Imon kommer filmer från dagens rundor. Om moviemaker och youtube vill sammarbeta de vill säga.

Ska även utse en vinnare av min lilla tävling imorgon. Observera att den avgörs imon, måndag kväll! Så ni som vill vara med i tävlingen har fortfarande chansen att anmäla er. (Här finns inlägget)

Tänkte visa er mitt nya schabraket här också, som jag köpte nere i Vetlanda idag.
Ville ha det direkt när jag såg det, och dessutom passade det perfekt till JW huvan - Så varför inte slå till?!
Tycker ni det var snyggt? =)



Kommentarer
Postat av: Sara

Snyggt! :)

2011-07-31 | 23:22:12
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Super snyggt! :)

2011-07-31 | 23:36:29
Postat av: Anonym

håller med dom andra, hur mycket kostade det? :D

2011-08-01 | 00:18:20
Postat av: sandra möller

Vart har du köpt de??

Svar: Köpte de i en monter på SM för New Forestponnyer :)

2012-10-21 | 11:13:18
URL: http://meandmymodesty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0