24 dagar kvar!

Längtar till julen! Och nu är det endast 24 dagar kvar :D
Men i år är det inte julklapparna som lockar mig, utan maten. Jag köper ständigt små presenter till mig själv och någon riktig mat här på Höglanda faller mig aldrig in att göra. Så ja, julmaten längtar jag efter!

Har inte önskat mig något i år heller.
På grund av att mamma letat nytt jobb under hela hösten har hon inte fått någon lön, så det har gått åt mycket pengar till tävlingar, träningar, veterinärbesök, boendehyra på Höglanda osv.
Jag och min syster har därför valt att åka till Grevagården nästa vecka på meeting istället för att få massa julklappar i år.
Då hoppar jag och Wilma fyra LA:er, precis som på Ängla! Känns som det var längesedan vi tävlade tillsammans, så jag längtar och räknar ner dagarna tills vi åker nästa vecka! 

Vad har ni önskat er för roligt i år då? :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0