Många sömntimmar

Idag ska jag försöka hålla mig vaken ett tag! Somnade i min fåtlöj med datan i knät strax efter sju igår kväll. Har en aning ont i sittbenen efter det ..
Men jag vaknade efter ett tag och lade mig i soffan för att kolla på film, men då somnade jag igen. Sen återligen när jag vaknade kröp jag ner i sängen, och sov fram tills 7.30 imorse. Har sammanlagt sovit 12h inatt!

Ska ner och röra på Wilma en stund nu, för hon gick bara gå ute i några timmar idag och har stått i boxen sedan tre-fyra tiden.

Blogg.se har inte funkat sen några timmar tillbaka, så har inte änns kunnat komma in på startsidan. Men nu helt plötsigt slutade det lagga. Får hoppas att det funkar även när jag kommit tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0