Lyckad longering

Så, nu efter några timmars fix är jag klar i stallet.

Wilma reds i skogen, och för det mesta blev det galopp då hon var överdrivet pigg. Vill gärna komma över hinderna imon och inte rätt igenom. Hon har ju sprungit igenom några hinder under våran tid tillsammans ;) Men jag tror det kommer gå bra imorgon! KM:et går i L:B och de senaste vi tävlat har vi hoppat L:A fyra gånger, så hon borde tycka det är superlätt och förmodligen hålla benen i styr hela tiden. Med andra ord inte riva.

Bjuder på denna film då vi sist hoppade L:B, och då gick ju det bra :D

Kiara fick testa på lite longering idag, men det gick inget vidare kan jag ju säga.
Antingen så skulle hon trava extremt fort tyckte hon, eller gå in mot mig i mitten. Så jag avslutade longeringen ganska snabbt och försökte tumköra lite istället, vilket gick bättre i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0