28/9

Har haft orientering & föreläsning hela dagen idag i skolan (somnade dock på föreläsningen). När jag kom hem gick jag ut i stallet efter en stund. Chapella vilade idag, men pysslade om henne lite ändå och Frankie red jag ut en sväng på.

Vi fick en kommentar om att vi var dåliga på och svara på era kommentarer, men jag tror inte jag har missat något i alla fall?.

Om jag missat att svara på någon utav era kommentarer får ni gärna ställa frågorna/kommentarerna igen! Så om ni undrar något, kommentera och fråga här så ska jag svara på det så fort jag kan.






Kommentarer
Postat av: Elvira

Fin blogg,allt bra? :)

2011-09-28 | 21:08:42
URL: http://elviraasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0