Ingen sovmorgon här inte

Godmorgon!
Är uppe tidigt för att hinna med allt som ska göras idag. Och så är det sköta-själv-dagar i stallet så våra hästar blir endast fodrade. Vilket betyder att vi får mocka, göra höpåsar och släppa ut och in dom själva. Så lite krångligare än vanligt är det nu under dessa dagar.
Så ska ut i stallet tidigt och fixa med Roulette och Wilma. 

Igår spendarade jag dagen med Jenni och vi tog en tripp till både Svensk Ridsport och Hööks. Som vanligt var jag väldigt tankspridd och funderade över om jag skulle köpa det och det eller inte. Men de slutade med att jag bara kom hem med ett lila grimskaft med LUDD som matchar till Wilmas täcke och grimma. Haha! Snyggast i stallet?

Nu blir det frukost, och sedan börjar allt pyssel stallet.
Men funkar mitt mobilinternet som det ska, så ska jag försöka mobilblogga under förmiddagen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0