Allmänt

Hej allihopa! Har haft praktik idag som vanligt, men jobbade de sista timmarna och stängde butiken. Så jag kom hem efter nio någon gång och ligger nu i sängen. Brent har vilat idag som sagt, har inte ens visat mig i stallet idag. 
 
Känner att jag har kommit in i en bloggtorka just nu. 
 
Blir inget tävlade på några veckor, hade en tävling inplanerad den 9 september i Färgelanda.. Men vi tog bort den för jag ska iväg på annat, så nästa inplanerade tävling är näst sista eller sista helgen i september kommer inte riktigt ihåg. Vi hopptränar varannan tisdag och tränar dressyr lite då och då. Annars händer det inget speciellt för mig och Brent på ett tag. Vi rider ut som vanligt och det är inte kul för er och läsa om när jag rider ut varje dag..
 
Mina dagar ser ut så att jag har praktik varje dag i 12 veckor. Jag har inga direkta fasta tider, bara att jag ska jobba ca 8h. Så ibland kommer jag hem tidigt och ibland sent. Känner att jag har mycket plugg som hänger över mig, stora viktiga arbeten och vissa saker jag ligger efter med. Det får en också väligt trött och "orkar inget". 
 
Jag vill kunna skriva alla de där dunder inläggen som alla andra kan, men hittar ingen störra inspiration. Jag kan sitta i timmar med ett nytt dokument utan att  komma på något. Vet inte vad det är, kanske är det för att jag inte rider, tävlar och tränar som förut. Som jag nämnt innan har det aldrig gått en sommar utan tävlade förens iår, jag har aldrig tävlat och tränat så här lite något år innan..
 
Nog tjatat, nu ska jag sätta på ett avsnitt utav project runway och sedan sova. Imorgon är det en ny dag med praktik som vanligt..
 
bild från riksmästerskapet 2011
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0