Då var denna helg över

Har varit på Åby i två dagar nu och kollat på alla klasserna igår och idag. Träffat gott folk ♥, som fått mig på bättre humör och peppat lite extra efter gårdagens starter med Obelix. Även om jag inte är besviken över verken mig eller honom så är det okej liksom att det inte gick superbra. Det går bättre om ett tag - Det kommer, det kommer!

Tävlingsanläggning var heeeelt underbar och kanoners! Stor bana och framhoppning med bra underlag, och man fick rida fram på de två travbanorna. Så det var perfekt verkligen.

Imorgon är det skola igen, och jag ser faktiskt fram emot det! Haha, vad konstigt. Men jag älskar min skola och mina skolkompisar så det gör det roligt att gå till skolan varje dag. Även i de perioder då det är mycket arbeten på samma gång.
Denna veckan börjar vi gå enligt vårat schema, vilket också innebär ridning.
Dock så kommer Obelix inte ner förrens på tisdag (blev det bestämt idag). Och då flyttar vi in alla mina saker i rummet, så jag sedan bor där mestadels framöver...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0