29/12

Idag kom jag upp ur sängen när klockan ringde, tog bara fem snoozningar = 25min! ;)
Så har hunnit med mycket idag jämfört med de andra senaste dagarna då jag bara sovit och sovit. Dock har jag inte hunnit med bloggen...
Har varit på annat håll under dagen, och inte hemma. Bland annat var jag på skolan en snabbis förut och hämtade lite saker, och var en sväng förbi Svensk Ridsport när vi ändå åkte förbi där. Men de har inte mellandagsrea, så blev inget storshoppande. Måste ändå spara pengar inför horse show i april! Köpte bara en liten sak till Obelix.

Är så halt ute idag och så har det spöregnat, så hästarna fick gå ute ett par timmar på förmiddagen och kom sedan in för att äta lunch, och sedan stått inne hela dagen. Går inte ta sig någonstans utan att det är blixthalt, så kan inte rida heller. Usch, vad detta vädret/årstiden är jobbig :( Längtar verkligen till sommaren!

Just det! När jag var i Nordstan senast så köpte jag en jacka och ett par byxor, och några ville att jag skulle visa vad jag hade köpt. Så här får ni några bilder :)
Kommentarer
Postat av: sofia

vart har du hittat byxorna? :O

Svar: Missäy! :)

2012-12-30 | 20:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0