Dagens ridning + lite till

Jag har varit duktig och har redan varit ute och ridit Brent. Red ut en sväng som vanligt och idag blev det även lite trav. Imorgon har jag skrittat honom i en vecka, så vi ska börja trava imorgon men tjuvstartade lite med det idag. Blev inte så mycket trav då vägarna här hemma är isgator, men det fanns några få ställen där marken var bar och det gick att trava.

Mina planer idag är att åka till torp och sedan nordstan för eventuell shopping. Vet inte vad jag ska ha på mig imorgon (nyår), får se om jag kan hitta något idag. Sedan stannar jag kvar i Göteborg hos pojkvän och kommer väll hem på tisdag igen.

Ni får ursäkta mig att jag inte bloggar så bra just nu. Men igår kväll var det middag hos farmor och tiden räcker inte till nu innan nyår helt enkelt. Men jag ska försöka blogga lite då och då när jag kan :)

Förhoppningsvis blir bloggningen bättre nu efter nyår också. Vi taggar inför det nya året som ska bli bättre än detta! I januari börjar träningarna komma igång igen och vi ska även till en sadelutprovare, så då lär det hända lite mer!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Brent är så söt så!

2012-12-31 | 01:56:06
URL: http://svanholts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0