Gårdagen och dagen

Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag trodde att jag skulle vara hemma hela dagen och ha tid för bloggen. Jag hade tänkt försöka fota lite och uppdatera er endel, men planer kan ändras..

Jobbet ringde mig igår vid tio tiden och undrade om jag kunde komma in och jobba. Jag svarade ja och då hade jag 1h och 10min på mig att rida, släppa ut hästarna, duscha, äta osv haha. Slängde på mig klädet och sprang ut i stallet, slängde på Brent ett täcke och träns. Hann skritta honom i ca 20min barbacka innan jag var tvungen att släppa ut dem. Han var snäll och skötte sig bra, var tredje gången han reds barbacka och första gången jag red barbacka ute. Hade sedan 20min på mig att duscha osv, hann med allt förutom frukosten.

Blev därför inget bloggande igår då jag jobbade. Kom hem strax innan åtta på kvällen med pojkvännen, var trött efter jobbet så lade ingen tid på bloggandet igår.

Idag har jag skrittat ut en lite längre tur på Brent. Allt gick bra förutom att han inte vill skritta i nedförs backarna haha. Snart är denna veckan slut och då kan vi börja trava om underlaget tillåter det.

Bilder från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0