Gästbloggning

Känner att det är dags för någon att få gästblogga igen nu! :D
Vi har haft ett par innan som fått chansen att få skriva ett eget inlägg och publicera hos oss, och vi har en egen kategori -till vänster- med dessa personer.
 
Så vill du få chansen att gästblogga hos IsabellaOchSara.blogg.se, gör följande -
  • Kommentera detta inlägget med namn, bloggadress & hotmailadress
  • Skriv en kort motivering till varför just Du ska få gästblogga
  • Ge ett förslag på vad Du skulle vilja läsa mera om på bloggen
Vinnaren utses under de närmsta dagarna, och kontaktas via mejlen. Får vi inget svar inom 48h får en annan chansen.
Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag skulle vilja gästblogga för att fler människor kan upptäcka min lilla blogg och jag får fler läsare vilket i sig gör att bloggen blir aningen större. För tillfället har jag lite bloggtorka men håller igång bloggen så gott jag kan, julheader och nya fräscha vinterbilder kommer fixas denna vecka! :)

jag har precis börjat läsa eran blogg så jag vet inte riktigt vad jag vill läsa mer om :)

kram!

2012-12-16 | 20:52:59
URL: http://stoet.blogg.se
Postat av: Lina

Jag skulle gärna vilja gästblogga hos er för att jag läser eran blogg varje dag minst 3 gånger om dagen. Och hade vart ganska kul att själv blogga på denna bloggen en gång. Och jag som nyss startat en egen blogg kanske genom detta kan få lite mer läsare, de hade vart kul!
Jag skulle tycka de va roligt att läsa mer om hur ni hittade era fina hästar, hur de kom sig att ni föll för dom!
Kram Lina!

2012-12-16 | 21:10:02
URL: http://nattstad.se/liinacamilla
Postat av: caroline

Jag skulle vilja läsa lite mer om varför ni köpte just dom hästar ni har :)
Jag skulle vilja vinna för att det vore riktigt kul! Det vore en kul julklapp haha :) gillar att skriva om mig själv och dela med mig av mitt liv!
Kram :)

2012-12-16 | 21:13:20
URL: http://carolinehellgrenn.blogg.se
Postat av: Wilma Glans

http://wilmaglans.blogg.se [email protected]

Jag skulle gärna vilja nå ut till fler läsare (era) & så att fler få reda på vem jag är. På min blogg är det bara 15 unika/dag och det skulle vara roligt att få dela med sig av mina kunskaper och vem jag är till era läsare. Hoppas denna motiveringen räcker för skulle bli otoligt glad verkligen !! :)

Ni skulle kunan göra utvärdering av tävlingsåret nu (Sara har ju gjort det och Jag vet att Isabella brukar göra det), sen kanske mer tips på ridövningar i både hoppning/dressyr, lite mer fakta om era hästar och lite roliga/Spännande/tråkiga osv uppleveelser som ni gått igenom och lite mer tävlingar ;) Kram !

2012-12-17 | 16:59:08
URL: http://wilmaglans.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej!

Varför jagskulle vilja gästblogga på eran blogg? Jo, framförallt för att jag läser eran blogg ofta ( ni är dunder härliga) och jag skulle vilja sitta där framför dataskärmen och när jag har tryckt på publicera så vet jag at det kommer att finnas väntansfulla och trevliga läsarew som VILL veta vad jag har att säga. För trogna läsare bryr sig om vad som står i nilägget och dom kanse förstår eller tyckte det var ett roligt skämt, liknande.

Helt enkelt - För att få skriva till någon förväntansfull som vill läsa vad jag skrivit.

Sen tycker jag inte att ni ska ändra på något, kanske några mer ''färska'' bilder lite oftare men ni är bäst! ;)

Kram

2012-12-17 | 20:51:07
URL: http://ourponylifes.devote.com
Postat av: Jessika

Hej!

Jag heter Jessika, min mailadress är [email protected] och jag driver min blogg http://www.jessikaung.blogspot.com för att jag verkligen brinner för att skriva och fotografera, och vill dela med mig av detta i en blogg. I bloggen kan man följa mig och mina hästar i vardagen, jag skriver ofta genomtänkt och med en lite humoristisk touch. Dessutom fungerar bloggen som en fotohemsida där alla bilder som jag fotar på ridsportstävlingar kommer upp. Om jag fick gästblogga hos er skulle det bli ett roligt och inspirerande inlägg som skulle locka till skratt hos de flesta!

På er blogg skulle jag vilja läsa mer om ridtips. Ni är båda duktiga ryttare som får det att se så enkelt ut på hästryggen, så dela gärna med er ännu mer utav bra övningar och konkreta knep på hästryggen och i stallet!

Med vänliga hälsningar, Jessika

2012-12-17 | 23:46:12
URL: http://www.jessikaung.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0