Jobbat

Har jobbat idag och vissa stunder har det varit "kaos", så nu är jag ganska trött haha. Har inte jobbat på ett tag så kände mig som en nybörjare trots att jag gjorde allt som vanligt. En kollega sa att hon struntade i när jag frågade henne nått för nästa sekund hade jag löst de, kan ju det mesta egentligen. Men ibland blir jag osäker och är rädd för att göra fel trots att jag kan det mesta utantill haha.

Nu sitter jag i vilket fall på bussen hem, slutade sex men gick ingen buss förens nu.

Brent är riden utav mamma idag tror jag. Jag ställde klockan och gick upp för att rida Brent vid sju idag. Men mamma tyckte inte jag skulle gå ut och rida när det var halt och mörkt, så hon har nog motionerat honom idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0