Mellandagsrea och julmiddag

Mycket som händer dagarna efter det vart jul, då det är mellandagarna. Julen fortsätter ett litet tag till och det bjuds på minst en middag efter julafton och det är mellandagsrea som man bara inte kan missa. Har haft en sådan dag idag där allt ska hinnas med, middag och rea. Därav den superduper dåliga bloggningen, men då ska jag vara gnällig och säga att ni faktist kommenterar dåligt! :(

Började morgonen med att ta en snabb dusch för att sedan åka in till Allum med min syster, och därefter åka vidare in till Göteborg och shoppa i Nordstan.
Efter ett par timmar där åkte vi hem och jag skyndade mig ut till stallet för att rida gulingen. Tog en sväng barbacka i skogen, men var så halt så gick knappt att trava och galoppera. Var ute en stund, och fick snabbt slänga in henne i stallet efter ridningen och byta om på fem röda för att sedan åka med familjen till min morbor på middag. Serverades god julmat och efterrätt, och är fortfarande proppmätt.
Sedan hem igen, och då trotsade jag mörkret och red ut på Obelix en kortis. Men så himla mörkt är det inte ute, red ut efter 8-tiden och då kunde jag ändå se allting omkring. 
Så nu, äntligen efter en hektisk dag, är jag inne från stallet och hinner sitta ner och ta det baaara lugnt med datorn i knät - Phuu! Hann ni med all text eller? ;)

Vill ni se vad jag köpte idag förresten? 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Det vill jag , kan du oxå visa vad du fick i julklapp ? :)

2012-12-26 | 22:23:27
Postat av: Elin

Jag vill se :D

2012-12-26 | 22:48:43
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Sandra

Do it! :)

2012-12-26 | 22:57:31
Postat av: paulina

visa kläderna när du har på dej dom :)

2012-12-26 | 23:31:46
Postat av: Wilma Glans

Do it, do it ! :)

2012-12-27 | 08:14:44
URL: http://wilmaglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0