equifashion

Testade förut lite snabbt schabraket och huva som jag köpte på scandinavium. Det passade bra, huvan var lite trång men det ska nog allt funka. Annars tycker jag att han var superfin i det.:)

Någon undrade vad det var för märke och var jag köpt settet. Jag köpte det på mässan men kommer tyvärr inte ihåg vad affären hette. Men märket på schabraket heter i alla fall equifashion horse wear. Det är inget märke som blivit så stort än, hon sa att det var första gången schabraken såldes utanför italien om jag inte minns fel.

Fick hela settet för 850kr, vilket inte alls är farligt om man jämför med anna scarpati där bara ett schabrak går på 700 kr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla kan du inte berätta vad som hände med chapella? Kanske inte precis nu men nån gång? :) snälla :)

2012-02-27 | 22:57:20
Postat av: Alexandra

Jag köpte också ett schabrak därifrån, skitsnygga! Påminner lite om Christina sport schabraken :)

2012-02-28 | 11:01:34
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/
Postat av: Milla

Schabraken säljas av företaget ricamissimo, heter EQUIFASHION horse wear. Vi sålde dem i Falsterbo och somras och för andra gången i Sverige nu!
De går även att köpa av oss i Stockholm!
Jag älskar dom!!

Svar: Ja de är superfina! Men ni har ingen butik eller hemsida som man kan handla ifrån?

2013-04-24 | 20:28:15
URL: http://Www.hastsystrarna.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0