Hej allihopa..

.. De flesta sitter nog i skolan just nu antar jag, det gör jag med. Fick reda på att mattelektionen nog var inställd och har sedan bara två lektioner till. Så jag ska fråga om jag kan sluta tidigare istället, känns så onödigt och gå kvar. Lektionerna ligger väldigt utspritt också så det är så jobbigt och vänta. Men vi får väll se om jag kommer hem tidigare eller inte.

Under dagen har jag fixat några tidsinställda som kommer komma upp här. Senare ikväll ska vi på kalas och jag tror jag måste åka med, annars är jag hemma och pluggar + uppdaterar här.  Det blir nog ingen ridning idag, om jag inte kommer hem tidigare och vågar mig ut själv på en tur.


Haha skön bild va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0