Today is the big day!

Dags att upp och hoppa, en helt vanlig Tisdagsmorgon då vi inte har sovmorgon. Men idag är det gästträning för Tomas Torgersen så det gör dagen lite speciellare än de andra Tisdagarna :D Ser fram emot det jättemycket, ska bli riktigt skojsigt!

Våran första lektion början 08.10, men om jag minns rätt så har vi denna lektion (Djurens Biologi) för att jobba med våran inlämning. Så det är upp till en själv att göra det man ska.
Jag ska i alla fall ut till stallet innan 9-tiden och börja smått med Wilma. Hon ska vara framriden innan vi ska få en genomgång av Tomas kl: 10.00. Sedan börjar träningarna och fortsätter ett par timmar framåt. Tror varje grupp rider i 1h? Jag är alltså med i första gruppen.

Så det är bara att hoppas att Wilma är på sitt bästa humör och visar upp sitt rätta jag idag! Men det brukar aldrig vara några som helst problem med denna ponnyn, så jag känner mig lugn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0