31/1

Hej allihopa, vet inte hur många gånger jag bett om ursäkt för min dåliga uppdatering. Jag gör det tyvärr igen, Bella är duktig i vilket fall.

Har suttit och stirrat på dataskärmen i över en timme, det står verkligen helt tomt. Har inga bilder, inget att skriva om, jag kan inte tänka klart. 2012 har inte direkt börjat som jag velat, har hela tiden hoppat upp nya problem, och de är inte slut än.

Nej nu får jag ta mig i kragen, sätta ett leende på läpparna igen. Försöka ta tag i bloggandet igen osv.

Jag sitter just nu i soffan med en uppsvullen käft. Var hos tandläkaren förut och drog ut en tand, så känns som halva mitt ansikte domnat av. Åkte från tandläkaren för två timmar sedan och bedövningen sitter fortfarande kvar lika mycket. Hoppas den försvinner snart så jag kan käka!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Kan förstå dig, min början på 2012 har inte börjat något vidare heller .

2012-01-31 | 20:00:27
URL: http://brilliant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0