Favoritmarkerade tävlingar

Har kollat igenom alla tävlingar på TDB från och med idag och framåt i tiden. Fast endast inom 200km, och för ponny. Så många meeting som ligger både högre upp och längre ner i Sverige är inte med. Iofs så har vi inte så stora planer att åka på meeting så långt ifrån oss ändå. Grevagården är liksom lagomt att åka till tycker mamma! :)

Man har ju sina favorittävlingar och tävlingsplatser. Vi (jag och min syster) har varit lite här och var och tävlat, men längst har vart Vetlanda. Vilket inte är så långt. Det finns ändå väldigt bra tävlingar för ponnyer året om i västra götaland, bohus och halland. Oftast så blir det för bra ibland, och tävlingar krockar. Vilket är tråkigt då man får välja bort tävlingar som man egentligen hade velat åka till.
I de flesta fallen när tävlingar krockar med varandra så brukar vi välja att åka till det stället där vi varit innan och är "bekanta" med.

TDB har en funktion så man kan stjärnmarkera tävlingar och lägga till dom i sina favoriter. Så jag markerade de tävlingar som passar mig och min syster (fast som för tillfället passar min syster bättre 9/10). Väldigt praktiskt att man kan göra såhär, så har man sina favoriter på ett ställe :D

Men jag vet helt säkert att fler tävlingar kommer komma ut efterhand. Och säkert någon som vi hellre vill åka på än någon som är markerad just nu. Sedan så åker vi ju inte på alla som vi jag, hehe, favoriserat heller. Dessa tävlingar är dom som jag skulle kunna tänka mig/vilja att åka till, mer eller mindre.

De tävlingarna som är favoriter av favoriterna är Änglahoppet (Borås) och Christmas Show (Grevagården). Just för att det är meetings, och jag älskaaaaar att åka på meeting! Och så har jag tävlat på båda ställena innan, så de tävlingarna går före de andra - För de var så bra där :)








(Grevagården Christmas show förra året på bilderna ovan)
Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, du kommer inte att ångra dig :)

2012-07-30 | 23:35:54
URL: http://powerpony.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej! Om ni tävlar på Greva någon gång nu iår o vill ha fotograf så kan ni bara slänga in en kommentar eller skriva på fb :) bor i närheten så tar ej lång tid med buss! :)

2012-07-31 | 12:36:17
URL: http://crazysummers.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej! Om ni tävlar på Greva någon gång nu iår o vill ha fotograf så kan ni bara slänga in en kommentar eller skriva på fb :) bor i närheten så tar ej lång tid med buss! :)

Svar: Åh vad roligt! Hör av mig absolut i sådana fall! <3

2012-07-31 | 12:36:18
URL: http://crazysummers.blogg.se
Postat av: Felicia

Hallådär! :)
Finfin header ni har tjejer!
Hoppas allt är bra med dig, kram! :)

2012-08-01 | 12:35:16
URL: http://teamnyrk.blogg.se
Postat av: Felicia

Hoppas allt är bra med er, kram! *

2012-08-01 | 12:35:47
URL: http://teamnyrk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0