Åker på storhästtävling!

Hejsan hoppsan, då var regnet tillbaka igen. Dags att dra på sig sura minen då.
Och mot min vilja kommer jag vistas ute mycket under dagen. Nu först om en liten stund så blir jag upphämtad av Sofie, och joinar henne då hon ska tävla sin storhäst i Ale-Jennylund idag. Älskar att kolla på storhästtävlingar. Älskar allt som har med storhästar att göra, haha!

Så är där ett tag, men är hemma innan kvällen så att jag hinner packa och fixa mitt som ska med till Ale imorgon. Det lär regna hela helgen, så får ha med mig dubbelt av viss utrustning. Så som benskydd och schabrak. Jobbbbbbigt!

Ska försöka blogga från mobilen, funkade inte igår så funkar förmodligen inte idag heller. Men testar sedan, så håll utkik ifall något skulle komma upp :D
Hör senare i alla fall!

Jag och Nadja (Sofies storhäst) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0