Extra av allting...

Kan inte bestämma mig för vilka schabrak jag ska ha imorgon. Vill inte använda de allra finaste schabraken, benskydden osv. nu i helgen så att det blir blött och äckligt. Så det bästa är att ha ljusa schabrak, och som jag inte är så rädd om... Tar jag något mörkblått blir det garanterat ljusare efter att det torkat. Har gjort dom misstagen innan ett flertal gånger.

Tänkte att det ljusblåa Scapa-schabraket inte tar stryk av regnet, och det är bara att tvätta det efteråt om det blir missfärgningar av sadeln eller liknande. Brukar vanligtvis aldrig tvätta mina schabrak i tvättmaskinen, men tror att jag ska slänga in några på tvättning i veckan. Är så rädd att färgen ska bli urtvättad eller att dom krymper. Men lite borde dom ändå tåla!

Vad sägs om detta?

Ska ta med mig ett till schabrak eftersom det ska regna hela dagen och det jag använder i första klassen kommer bli pisseblött. Får även ta med mig extra benskydd och huva. Samt jackor att byta av med. Har till och med övervägt om att tävla med jacka om dom skulle tillåta det, men jag ser så uppblåst ut när jag har säkerhetsvästen under, haha. I-landsproblem rakt igenom va?!

Ser verkligen fram emot en härlig helg med regn rakt igenom! ;)
Kommentarer
Postat av: Sofie Ejserholm

Du ska låna det orangea och glöm för guds skull inte det rosa imorgon då ;)<3

2012-06-29 | 23:32:40
URL: http://www.nattstad.se/Sofie%20Ejserholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0